op welke leeftijd mag je berenburg cola blikje drinken?

Toegevoegd na 30 seconden:
miss domme vraag maar omdat berenburg officeel 18 is dus vroeg me zo af

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving
1.5K

Het beste antwoord

Als jouw ouders het goed vinden mag je zelf weten wat jij thuis drinkt. Maar om in het openbaar een blikje Beerenburg Cola te mogen drinken moet je nu 16 jaar zijn, en vanaf januari 2014 (waarschijnlijk) 18 jaar. Er zit namelijk 7% alcohol in, dus het behoort tot de zwak-alcoholische dranken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik dacht dat je het met 2 e's schrijft, maar Sonnema schrijft Berenburg met één e.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
haha who cares XD:P
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zal hem straks als beste antwoord zetten moet 44 min wachten xD
Computoon
10 jaar geleden
De rechten op de naam Beerenburg -met dubbel ee- liggen bij een ander bedrijf dus moeten concurrenten die een soortgelijk artikel produceren een andere naam/spelling gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ty

Andere antwoorden (1)

Als je 18 bnt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar dan mag het toch ook niet in winkel staan of wel?