Hoeveel euro word er ongeveer gefinancieerd aan studenten voor een eigen woning?

Hoeveel euro krijg je gefinancieerd van de overheid als student om in een studentenwoning te wonen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Je krijg alleen je studiefinanciering. deze is afhankelijk van vele verschillende factoren zoals o.a. het inkomen van je ouders, welk niveau je studeert etc.
Als uitwonende student krijg je wel ongeveer 200 euro meer.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niveau? De studiefinanciering is voor MBO 2 3 en 4 hetzelfde. Zolang je een BOL traject volgt. BBL studenten hebben hier geen recht op. (Kan ook andersom zijn) HBO en universiteit krijgen inderdaad iets meer. Maar dat is een hele andere laag school. Niet niveau, mbo 4 diploma geeft toegang tot het HBO. Als je HBO duaal doet heb je wel recht op studiefinanciering, tenzij je teveel verdient.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HBO is een ander niveau als MBO want ook zonder MBO kun je aan je HBO beginnen namelijk met een havo diploma of een overgangsbewijs naar 5 vwo