Het komt erop neer dat de landen waarin wij menen te leven, feitelijk bedrijven zijn. Dat klinkt absurd, maar het is echt zo. De geheime ordes die de wereld controleren, zoals de illuminati, hebben er lang geleden voor gezorgd dat wij niet langer in een vrij land leven, maar in een corporatie, waarin onze rechten en plichten bepaald worden door slechts een heel klein groepje 'managers'.

Dit is het geval voor de VS, China, Australië, Brazilië, Japan, Zuid-Afrika, Groot-Brittannië en vele andere landen in de wereld (pdf-document), die allemaal als onderneming genoteerd staan op de Amerikaanse Beurs. Hoewel Nederland hier niet met name genoemd wordt, lijkt de situatie in ons land niet anders te zijn, omdat ook de Staat der Nederlanden genoteerd staat op Wall Street.

Een groot gedeelte van het belastinggeld dat de burgers moeten betalen, gaat naar dit kleine groepje, dat inmiddels een haast niet voor te stellen rijkdom opgebouwd heeft. Omdat zij niet alleen het economische systeem controleren, maar bijvoorbeeld ook het justitiële en het politieke systeem, en het allemaal al geïnstalleerd werd voordat de meesten van ons werden geboren, kraait er tegenwoordig bijna geen haan meer naar. Het monster is "te groot geworden om te zien".

Daar kwam vorig jaar verandering in, toen een klein groepje doorzetters de exacte werking van dit systeem blootlegden. Via de wetten van dit systeem zelf, dienden ze een claim van opzettelijk verraad jegens het volk en beslaglegging op alle eigendommen in. De statuten bepalen dat een claim rechtsgeldig wordt als er niet binnen een bepaalde termijn "tegenbewijs" geleverd wordt. Dit tegenbewijs werd inderdaad niet geleverd, omdat de claim immers juist was.

Dus nu is het oude systeem feitelijk opgeheven.

Dat je op dit moment nog steeds boetes voor verkeersovertredingen krijgt en brieven van de belastingdienst ontvangt, komt omdat "het monster" tot nu toe nog niet wil vertrekken. Ondanks dat de machthebbers weten wat er gebeurd is, want reken maardat dit soort claims niet ongemerkt aan hen voorbij gaan. Het systeem dat al corrupt was omdat het tegen het belang van het volk inging, is hiermee alleen nog maar minder wettig geworden, omdat ze nu zelfs hun eigen regels overtreden.

Toch is hen via deze OPPT een gevoelige tik toegebracht, want het feit dat ze hun systeem juridisch zo goed mogelijk dichtgetimmerd hadden, geeft wel aan dat ze alles ondanks hun dubieuze intenties toch zo legaal mogelijk wilden doen. Nu de juridische gron