Nee dat mag hij niet je wordt wel gesleept maar je neemt deel aan het verkeer en dat mag niet zonder coach.
ronron1212
11 jaar geleden
Je mag hem wel inzepen met gel ! Maar als je gesleept bedoelt... heb je een rijbewijs nodig. (zonder coach)
11 jaar geleden
ronron1212
11 jaar geleden
wat antwoord je nu ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hahaa goeie!!
Frimu2
11 jaar geleden
@ ik weet niet of u wel eens van het woord gelseept heb gehoord. Ik niet...... Ik kan er wel de woorden gel en seept uithalen. Vandaar mijn antwoord. :-)
Frimu2
11 jaar geleden
@ ronron
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Coach is sowieso nodig als 17-jarige. Dan mag je niet eens zonder coach rijden.