Zijn er juridische middelen voor de werkgever bij re-integratie?

Wanneer er sprake is van ziekteverzuim moet er natuurlijk worden geïntegreerd. Persoon in kwestie heeft RSI en is momenteel bezig met een re-integratie project. Nu stoort de werkgever zich in grote mate aan de invloed van de echtgenoot van de persoon in kwestie. Kan hij juridische middelen inzetten indien de werkgever vindt dat door de privésituatie de genezing van de werknemer wordt belemmerd?? Zo ja welke.

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Raadpleeg een advocaat, eerste gesprek is meestal gratis. Hij/Zij kan je de mogelijkheden en kans van slagen geven.