Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt er een "bon" achtergelaten op de auto als je fout parkeert?

Gisteren ben ik naar Eindhoven gereden en heb daar zo snel mogelijk mijn auto ergens neergezet waar plek was en waar meerdere auto's stonden. In de haast heb ik over de verbodsborden heen gekeken (stom, ik weet het) en die zag ik pas toen ik terug kwam. Nu is mijn vraag, als ik een boete heb, wordt daarvan dan een melding achtergelaten? (Andere auto's hadden ook niets op de voorruit zitten)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
939

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Jawel. Er worden gewoon nog bonnen uitgeschreven in Eindhoven. Je hebt de dans ontsprongen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is fijn, volgende keer toch maar iets beter opletten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja! De bonnen liegen er tegenwoordig niet om.c
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Laatste keer dat ik een parkeerboete had was die €65,- dat is 4 jaar geleden. Ik heb wel een half jaar terug een waarschuwing onder mijn ruitenwisser gehad, voor parkeren op een stoepje omdat de parkeerplaats voor mijn flat vol was. Het gaat hier om een gemeente beplanting van 4 vierkante meter met daar een stoepje omheen. Ik dacht niet dat dit onder het trottoir viel. Maar volgens de controleur viel dit daar ook onder. Niet dat er ooit iemand loopt, maar goed zo is de wet. Ik wist niet dat er ook waarschuwingen uitgegeven werden, maar kennelijk dus wel.
De melding wordt achtergelaten op je ruit ja. Maar er zijn altijd van die grapjassen, die ze er af halen, dus zeker weten doe je het dan niet. Maar omdat de andere auto's ook niets hadden, heb je waarschijnlijk gewoon geluk gehad dat ze daar niet gecontroleerd hebben. Of die ene grapjas moet ze van alle auto's afgehaald hebben :-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding