Hoe lang duurt het bij een ongeluk voordat de verzekering weet wie de schuldige is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Hierop is geen eensluidend antwoord te geven. Er zijn zo veel soorten van ongelukken, met even zo veel oorzaken, en net zo veel schuldvragen. Soms is de oorzaak en de schuldige overduidelijk, soms is het geheel zo onduidelijk, dat er eerst reconstructies moeten plaatsvinden om er zo achter te komen wat er precies is voorgevallen.
jc54
11 jaar geleden
Het kan van enkele enkele weken tot enkele jaren duren .
Als de verzekeringen niet met elkaar overeens worden dan kunnen er nog vele rechtzaken volgen .
Maar bij een eenvoudige schuldvraag kun je toch wel denken aan enkele weken .