Kan ik mijn order annuleren, herroepen? Heb een huishoudelijk app. besteld, maar wil er van afzien!

Per abuis verkeerde datum gemaild, wilde de levering 29 september ipv 29 oktober

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Een bestelling via internet? Ja, die mag je kosteloos annuleren. Oók als de aflevering nog niet heeft plaatsgevonden. Zie bron voor een uitspraak daarover van de Kantonrechter.
Pieter2011
11 jaar geleden
Die vraag is moeilijk te beantwoorden. Het zal vooral afhangen van de algemene voorwaarden van de verkoper. Lees die er eens op na en neem contact op. Dan ben je zeker.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je mag altijd binnen zeven dagen terugsturen en zoals in het antwoord van Pieter staat zelfs annuleren voordat je ontvangt. Daar kunnen de voorwaarden van de leverancier niets aan veranderen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat klopt. Maar dat wil niet zeggen dat de leverancier zich daar braafjes aan houdt. Het zou niet de eerste keer zijn dat de leverancier koppig is, de goederen toch verstuurd en niets terugbetaald. En dan ben je vertrokken voor enkele maanden.