Kan ik een nieuw paspoort aanvragen met geboorte naam ondanks ik nog niet gescheiden ben ? zie uitleg

Ik lig op dit moment in scheiding,nu is mijn paspoort verlopen,daarin staat nog echtgenote van...
Als ik nu een nieuw paspoort aanvraag,wat ik dadelijk nodig heb voor inschrijving voor ander huis,kan ik dat dan al op mijn geboorte naam(meisjesnaam ) aanvragen,of krijg ik dan nog getrouwde naam er in te staan ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Dat kan. De naam van je echtgenoot staat er alleen op verzoek in. Dus kan het ook op verzoek weggelaten worden.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
ronron1212
11 jaar geleden
+