Schrijft de politie bonnen met kerst?

Ik ben benieuwd of ze toch nog met kerst de weg op gaan om te flitsen...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving
1K

Het beste antwoord

Ik adviseer om het niet uit te proberen. De politie werkt 24 uur per dag, 7 dagen in de week en 52 weken per jaar. Dit jaar 53 weken, althans ook in week 53.
jc54
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke week 53? *-)
jc54
14 jaar geleden
Kijk op je kalender, en je ziet dat we nu in week 52 zitten, dus volgende week is week 53

Andere antwoorden (10)

Ik zou zeggen juist met kerst, of althans de feestdagen. Er wordt dan over het algemeen veel gegeten, maar ook veel gedronken. Dat levert ander en vaak heel gevaarlijk weggedrag op en daarvoor is de politie er: om die wegmisbruikers (want dat zijn het) aan te pakken!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Forcefun;

Zover ik weet wordt de wet tijdens de feestdagen niet opgeschort en dus ook gewoon gehandhaafd. Er is een kans dat er misschien wat minder op snelheid en wat meer op alcohol wordt gecontroleerd. Kwestie van kansberekening.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmmm een ambtenaar heeft toch nooit vakantie ???
Ik zie op de diverse flitspagina's gewoon controles vermeld staan dus ik zou zeggen kijk uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, alle ambtenaren hebben twee weken vakantie! Plankgas dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tuurlijk wel...en meest schrijven ze er nog meer uit ook.
Ze moeten aan een bepaald aantal komen per jaar en als ze daar ver vanaf zitten,zijn ze extra alert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk, het enige wat anders is, is dat ze je er prettige feestdagen bij wensen:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker, vooral drankcontrole zal veel scoren.
Snelheidsbonnen denk ik niet, daar is het veel te glad voor.
Misschien slingeren ze hunj korpschefs op de bon, die proberen met hun onkostendeclaraties de geluidsnelheid te doorbreken.
Helaas zal ook veel huiselijk geweld ontstaan.
De bonnenboekjes zullen niet ongebruikt blijven.
Verboden vuurwerk en het bezit van vuurwerk doet het ook goed tijdens de kerst.
Maak je maar niet druk, ze vinden beslist "inkomsten"
voor de schatkist, de komende dagen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja het is eigenlijk net zo, hoe die agent op dat moment zich voelt. voelt hij zich niet zo lekker in zijn vel. En hij wilt boete's uitkering, dan gaat dat. Het is net hoe zijn geweten is.
Misschien denkt hij ja laat maar this toch kerst. kan ook.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien bij lichte overtredingen zullen zij jou misschien een waarschuwing geven waar normaal een kleine bekeuring op staat maar ga niet verder dan krijg jij zoals vanouds een bon.

Toegevoegd na 2 minuten:
En een flitspaal kent geen kerstmis en nieuwjaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou wil ik een flitspaal niet vergelijken met een agent hoor ;-)
Ja hoor, pas maar op! Alleen tijdens de viering van St. Nicolaas neemt onze hermandad een 'time out'.....