Heb ik garantie op mijn postcode loterijfiets? Ook als ik niet zelf gewonnen heb?

Hij is ook al meer als 2 jaar oud. Maar blijkt een constructiefout te hebben. Maar ik heb hem 2e hands gekocht.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Als je daar een geldig garantiebewijs van hebt kan dat. Daar moet dan ook bij staan waar de fiets door de loterij is gekocht en je hem kunt inleveren voor reparatie oid. Als je geen geldig garantiebewijs daarvan hebt, heb je ook geen garantie ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies niet anders dan dat je een gewone fiets tweedehands overneemt!