Krijg je na het betalen van een boete een bevestiging van het cjib dat zij het geld hebben ontvangen?

Ik heb zojuist een boete betaald omdat ik onverzekerd rond reed met een brommertje. Graag wil ik dat niet iedereen in mijn huis opeens weer een brief van het CJIB ziet liggen bij de post. Zal ik nog een bevestigingsbrief krijgen van het CJIB?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
2.8K

Het beste antwoord

Meer dan een vermelding van de betaling op je rekeningafschrift van je bank krijg je niet. Met het betalen is de hele zaak normaal gesproken afgedaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt. ik kan met een gerust hart slapen nu!

Andere antwoorden (2)

Nee, je krijgt geen brief ter bevestiging van de betaling.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Normaal gezien krijg je daar geen antwoord meer op
dit word verwerkt zoals gewone rekeningen.
u hebt bij betaling zelf een bewijs van betaling voor
ingeval er achteraf discutie zou zijn.