waar meld ik dat iemand structureel winkelwagen(s) bij huis heeft staan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
2.1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ga naar www.meldwinkelwagen.nl

Antwoorden (4)

Bij de winkel waar de wagentjes van zijn, het is hun eigendom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat moet je melden bij de desbetreffende supermarkten waar de wagentjes van zijn. Het is immers hun eigendom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kun je bij de desbetreffende supermarkt doen,maar pas als je geverifieerd hebt dat het wagentje niet door die supermarkt van de hand is gedaan i.v.m. vernieuwing van hun totale winkelwagentjes park.
Mogelijk kun je ook de kliklijn bellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt dat, zoals al door andere is aangeven, melden bij de supermarkt. Zo winkelwagentje is hartstikke duur, dus als het goed is, zijn ze bij de super blij, dat ze weer een aantal wagentjes terug kunnen gaan halen.

Verder is het bij veel gemeentes in de APV strafbaar gesteld, om een winkelwagen verder dan een x aantal meters van de supermarkt af te verplaatsen. Het bij huis hebben van die karretjes is dan dus strafbaar. Je kan dit dus ook melden bij stadstoezicht of de politie.
AlphaLimaSierra