Ik een cao voor kleinmetaal ik ga verhuizen heb ik nu recht op verlof dagen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
26.2K

Antwoorden (2)

Als het goed is heb je geen recht op vrije dagen voor een verhuizing,wel zou je vakantiedagen op kunnen nemen.

Toegevoegd na 3 uur:
Als je onderstaande link aanklikt,kun je de cao kleinmetaal downloaden en kijken of je antwoord er bij staat,maar bij mijn weten heb je geen recht op vrije dagen voor een verhuizing,je zal je eigen vakantiedagen moeten nemen hiervoor.

http://www.cao-metaal.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iedere werknemer heeft ooit een CAO bokje ontvangen waarin alle over een gekomen artikelen worden opgesomd. Daarin is vast wel te vinden of jij speciale verhuisdagen krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb dar toch andere ervaringen mee, maar dat is wel ruim 15 jaar geleden.