Wie kent een onderzoek over de Wet Bopz?

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb via google wel iets gevonden maar dat is alleen een samenvatting. Ik heb het nodig voor school.Moet 2 onderzoeken analyseren maar kan niets geschikt over dit onderwerp vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Heb eerst even opgezocht waar de 'Wet Bopz' voor staat:
de Wet bijzondere opnemingen in psychiatrische ziekenhuizen (Wet Bopz).

Als je hier gaat zoeken

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/dwang-in-de-zorg/documenten-en-publicaties?page=8

is er wellicht wat van je gading bij.
Computoon