Hoe kan ik NCIS special agent worden?

hoi,
Ik wil graag een special agent worden, ik wil verhuizen naar Amerika door middel van een Green Card op werk plan, daar wil ik gaan wonen, heb bedrijf waar je wil werken kan het visa regelen. Hoe moet ik en waar moet ik een Visa aanvragen? Kan ik ergens informatie gaan vragen over emigreren naar amerika? Wie kan mijn meer informatie geven? NCIS of FBI?
Alvast dank!

groetjes Jordy

PS. Ja het is een droom van mee, maar deze droom neem ik ook zeer serieus

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving
4.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Juist, hoe oud ben je? Wat is je opleidingsniveau? Welke studie ga je in Nederland volgen om te zorgen dat ze in de VS iets aan je hebben? Hoeveel geld kun je investeren in jouw droom? Ben je bereid om eerst een aantal jaren marinier te worden en je Nederlanderschap op te geven? Waarom willen ze jou bij de NCIS liever hebben dan een Amerikaan die volledig op de hoogte is van de cultuur? Spreek je Spaans, Chinees of andere handige talen?

Antwoorden (4)

Ik zou die droom maar uit je hoofd zetten, ik den dat je nog jong bent en teveel series kijkt, wat je op tv ziet is allemaal nep en zeer overdreven.
Het eche werk is minder glamoureus dan het lijkt op tv.
Maar bel je gemeente op daar kan je ook terecht met vragen over emigreren en een green card enz enz.
En om bij de FBI endergelijke te komen moet je gewoon soliciteren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Begin klein, zodat je later je kan opwerken om naar Amerika te gaan. Het kost sowieso een hoop geld, en ze nemen niet iedereen aan. Je moet referenties hebben en ervaring.
Probeer eerst in Nederland bij de politie te beginnen. Als je daar werkervaring op doet dan heb je kans om in Amerika te worden aangenomen. Op dit moment niet.
Blijf realistisch, dromen is goed, maar probeer in stappen naar je droom toe te werken. Eerst naar Amerika emigreren en daar werk zoeken is bij voorbaat al 99% kansloos op dit moment. Als je je in Nederland opwerkt heb je later veel meer kans op succes ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou eerst eens kijken bij het forensisch instituut in Rijswijk.

Hier staat een heel artikel over NCIS geschreven en de opleidingen.

http://www.forensischinstituut.nl/nfi/opleidingen_en_cursussen/

Onderstaande komt van deze site:

CSI en het NFI

Sinds politieseries zoals Bones, CSI, Dexter, NCIS en Silent Witness op televisie te zien zijn, neemt de belangstelling voor forensisch onderzoek toe. “Is dat nou hetzelfde als wat jullie doen?”, is een veel gehoorde vraag.

Verschillen

De werkwijze in series zoals CSI geeft inderdaad een goed beeld van het werk dat het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) doet. Maar er zijn ook verschillen:
Speurders en onderzoekers, een vak apart
Specialisten of van alle markten thuis?
Witte pakken of hoge hakken?
Technologie, maar dan een beetje mooier en sneller

Speurders en onderzoekers, een vak apart

In CSI zijn de hoofdpersonen vaak zowel speurder als onderzoeker. Ze zoeken sporen op de plek van de misdaad (plaats delict, of crime scene), ondervragen verdachten, zijn aanwezig bij secties en voeren forensisch-technisch onderzoek uit.

Het technische onderzoek op de plaats delict is in werkelijkheid een taak van de forensische opsporingsmedewerkers bij de politie. Het ondervragen van verdachten gebeurt door tactisch rechercheurs. Het NFI adviseert over het verzamelen van sporen, verricht onderzoek aan die sporen en rapporteert de resultaten van dat onderzoek aan zijn opdrachtgevers. Het NFI lost dus geen misdrijven op, maar levert daar met onderzoek een bijdrage aan.

.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wellicht kun je vanuit daar makkelijker naar de US gaan om te werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een lastige droom. Zoals al gezegd is het niet zoals het op TV gaat.

Het lastigste stuk van het verhaal is dat je een ingezetene van de VS moet zijn. En niet even, maar als volledig geintegreerd in de samenleving.

Verdiep je eens in http://www.ncis.navy.mil/Careers/SpecialAgent/Pages/default.aspx en https://fbijobs.gov/11.asp