Mag men een personenbusje of kampeerauto voor onbeperkte tijd voor andermans deur parkeren of zijn daar regels voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (3)

Als daar geen parkeerregels gelden, dus parkeren is vrij, ja dan mag dat, tot in de lengte van de dagen.

(Je hebt GEEN eigen plekje of zoiets.)

Je kunt hoogstens in overleg gaan met de eigenaar van het busje of deze genegen is het busje te verzetten.

Succes..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor een caravan/kampeerauto geld dat het 3 of 4 dagen voor iemands huis mag staan.
Voor personenbusjes zij volgens mij geen regels terwijl het voor de buren net zo hinderlijk kan zijn.
Succes.

Toegevoegd na 10 minuten:
Nog even... het is 3 dagen merk ik
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hoogte is hier van belang alles boven de 2.40 meter mag bij bijna alle apv's niet langer dan 24 uur op een plaats staan onder de 2.40 mag je parkeren waar je wil niemand heeft
recht op een plaats behalve gehandicapten