Is het maken van een screenshot van iemand zijn twitter en deze dan doorsturen naar andere mensen strafbaar ???

Iemand heeft screenshots van mijn twitter gemaakt en zonder mijn toestemming deze doorgestuurd naar anderen. Het was/is een afgesloten account, dus alleen voor toegevoegde mensen zichtbaar.

Toegevoegd na 28 minuten:
Dus een afgesloten/beschermd account.. Waar alleen mensen waarvan ik wil dat deze het lezen, zien wat ik schrijf. De buitenwereld kan niet meelezen. Alleen als iemand opzettelijk een screenshot maakt natuurlijk wel. Ik ben er vanuit gegaan dat niemand anders kan meelezen, dan alleen de door mij geaccepteerde volgers.

Weet jij het antwoord?

/2500

Lijkt me niet strafbaar. Als ik 1 van je volgers was geweest, had ik deze tweet dan ook niet gewoon kunnen retweeten naar mijn eigen volgers? Toegevoegd na 1 minuut: Lijkt me niet strafbaar. Als ik 1 van je volgers was geweest, had ik dan bijvoorbeeld een tweet dan ook niet gewoon kunnen retweeten naar mijn eigen volgers? Of ik had iemand gewoon kunnen vertellen wat er allemaal op de pagina stond.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100