Hoe zit het met de wietpas, omgeving Eindhoven?

Hoe zit het met de wietpas in omgeving Eindhoven? Kom je vanaf vandaag, 1 mei, niet meer binnen zonder het 'pasje'? Ik las ergens dat je je moet laten registeren bij een coffeeshop, dan ben je zogenaamd 'lid' en mag je er naar binnen. Betekend dit, dat als ik 'lid' ben bij één van de shops in bijv. Eindhoven, dat ik niet meer bijv. in Amsterdam of waar dan ook naar binnen kan stappen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Het betekent dat je in Ehv die tent wel in komt. Niet dat je in A'dam buiten moet blijven staan omdat je lid bent van een coffeeshop in Ehv.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf vandaag moet men lid worden van de coffeeshop om er wiet te kunnen krijgen, aan het lidmaatschap is slechts 1 voorwaarde aan verbonden, men moet Nederlander zijn.

Dus ja ook als inwoner van Amsterdam kan men een wietpas krijgen voor Eindhoven.