Mag je zomaar een partytent in een park zetten?

We willen morgen met een groep gaan picknicken in een park in Utrecht, maar volgens de weersvoorspelling zou het kunnen gaan regenen. Mogen we dan zomaar een partytent opzetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
15.3K

Het beste antwoord

Nee. wij hebben dit ook eens gedaan en toen kwam de politie om te zeggen dat we het weg moesten halen En dat was alleen naar voor de flat op een veldje voir het voetbal. Dus nee.. je mag het niet zomaar op openbaar terrein neerzetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan moet je eerst toestemming vragen aan de gemeente maar ik ach de kans klein...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat mag idd niet. Het alternatief is een zgn dagcamping, in de buurt van Utrecht zou je naar De Bilt kunnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor het opzetten van een partytent op een openbare plek zijn vergunningen benodigd, zeker als er in die tent ook een feestje gehouden wordt, men dient dan zelfs een evenementenvergunning te hebben.