Kan je nog wat beginnen tegen een boete voor verkeerslicht als zij wel beschikken over een foto? Evt over de hoogte

226€ ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je door rood gereden bent, en je staat zelfs op de foto, dan heb je terecht een boete gekregen. Die moet je gewoon betalen, net als iedereen.

nee dat is niet mogelijk. tezij je het voor laat komen.

Je kan altijd een bezwaarschrift aantekenen als jij denkt dat dat nodig is. Verder denk ik niet dat je er nog iets tegen kan beginnen. Ik zou (zeker als ze een foto ervan hebben) op tijd betalen om verhoging van de boete te verkomen ;)

Ze hebben bij mij een boete laten vervallen, ik stond keurig op de foto terwijl ik door rood gleed :-) dit was met de sneeuw eerder dit jaar, ik wilde wel maar ik kon niet stoppen. Ik dacht, ik probeer het gewoon en dat is gelukt, dus als het zo iets is, kun je dat proberen.

Ik zou het wel proberen. De boete is vrij hoog dus als je bezwaar in dien kan de boete alleen maar lager uitpakken. Niet geschoten is altijd mis.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100