Word er veel gecontroleerd op namaak goederen bij de douane?

Ik heb Dr.Dre's besteld uit China. Nu kreeg ik een brief van Post.nl dat ik de waarde van het product en de inhoud van het pakketje moest omschrijven. Nu is mijn vraag: Word er veel gecontroleerd op namaak goederen?
En is de kans groot dat mijn pakketje word open gemaakt en niet word opgestuurd?

In afwachting van jullie antwoorden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (2)

Nee... Heb rond de 100 namaak spullen besteld uit china... En nog nooit aan gehouden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb pas nike schoenen besteld uit china dezelfde brief van post.nl gehad. Alles netjes opgestuurd moest 22 euro ''onkosten'' betalen , daarna kreeg ik alles thuis.