Hoe vind ik een inschrijfadres in haarlem?

ik zoek een inschrijfadres. Niet om te wonen, maar om me op in te schrijven voor de gemeente. Ivm werk

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
2.5K

Antwoorden (4)

Marktplaats.nl lijkt me een uitstekende plek om dit soort schimmige zaakjes te regelen. Er zijn daar vast mensen die tegen een kleine vergoeding jou wel in huis zouden willen nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hoef nergens te wonen, ik heb alleen een adres nodig, waar ik mij kan inschrijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@dewistihi, je moet "in huis zouden willen nemen" tussen de aanhalingstekens moeten zien. Je mag je alleen maar inschrijven op een adres waarop je woont. Daarom moet de persoon bij wie je je inschrijft dus ook net doen alsof je daar woont. Dat leidt tot de vraag: waarom heb je een adres nodig? Ben je nu zonder vaste woon- of verblijfplaats? En zo nee, waarom eist je werkgever in hemelsnaam dat je in Haarlem woont?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien zit'ie in de gemeenteraad, dan willen ze vaak dat je i dezelfde plaats woont
Je zou een postbus kunnen nemen en daarvoor moet je naar het postkantoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-; http://www.bprbzk.nl/GBA/Informatiebank/Vraag_en_antwoord/Verblijfplaats#faq-2
Een inschrijfadres is een het adres waar je verblijft, dus je woonadres.

Als je op dit moment geen officiële woon- of verblijfplaats hebt kan je volgens de regels van de wet geen adres hebben waar je ingeschreven bent.

Om een constructie toe te passen zoals jij nu omschrijft is niet geheel legaal, om zoiets voor elkaar te krijgen zal je op een andere plek moeten zoeken dan op Goeie Vraag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Wel legaal als je toestemming hebt voor een briefadres en aan de voorwaarden voldoet;
http://overheidsloket.overheid.nl/index.php?p=product&product_id=900597
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een briefadres staat niet gelijk aan inschrijving in de GBA. Het is slechts een vermelding van waar overheidsinstanties je kunnen vinden mocht het nodig zijn. Je zomaar inschrijven op een woonadres bij iemand waarbij je daar niet daadwerkelijk woont mag niet. Dit is reden voor uitschrijving.
Je moet zoeken naar een "briefadres", niet naar een inschrijfadres of postbus. Je zou familie of kennissen kunnen vragen, Sociale Zaken van de Gemeente Haarlem of een instelling als het Leger des Heils. Succes.