Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

gisteren was het infodag bij mij op school.Mijn school biedt helaas geen Grieks-Latijn met 6u wisk aan, is dit wettelijk aan te vechten?

ik ben een leerling die supergraag grieks en latijn doet maar voor mijn latere toekomst een zekerheid aan exacte wetenschappen ,in dit geval wiskunde wil.In de derde graad biedt mijn school helaas geen 4,5 of 6 u wiskunde aan,zij bieden slechts 3u aan.Kan ik dit wettelijk aanvechten en de school dus dwingen om mijn seminarie-uren naar wiskunde om te zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
726

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee dat kun je niet. Zoek anders gewoon een andere school.
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden
ik zou dan een andere school zoeken die wel aan je wensen voldoet. anders zou je ook nog met de mentor of wiskubde leraar overleggen of je meer wiskunde zou mogen doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wiskunde*
Wist je dat nog niet toen je met deze school begon? Je kunt vast niet je school wettelijk dwingen om jou extra uren wiskunde te geven. Het is erg jammer voor je, maar ik ben bang dat je naar een andere school zal moeten gaan. Zoek dan wel eerst heel erg goed uit, of die andere school wel aan jouw eisen voldoet, want er zal toch een reden zijn waarom jouw huidige school deze uren niet wil geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding