Dit ligt aan hoeveel geld er is afgenomen. Daardoor kan je dus niet echt zeggen wat het gemiddelde is. Maar het maximale antwoord is 5 jaar zitten en nog een grote geld boete die flink op kan lopen maar ongeveer een miljoen is hier een voorbeeld.

De Haarlemse rechter concludeert
: Gezien de leidende rol van verdachte, de grote hoeveelheid geskimde passen, de grote hoeveelheid aangetroffen skimapparatuur en de periode waarin verdachte aan de activiteiten heeft deelgenomen, is de rechtbank van oordeel dat - uit het oogpunt van normhandhaving en (generale) preventie, - met geen andere straf kan worden volstaan dan één die een langdurige vrijheidsbeneming met zich brengt."
Dat betekent voor de Roemeense bendeleider 5 jaar cel, drie medeverdachten verdwijnen voor 3,5 jaar achter de tralies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een antwoord, maar wel bedankt ervoor!