Mag een Nederlands bedrijf in auto's rijden met Duits kenteken? Uiteraard met reclame van het bedrijf op de auto.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
2.1K

Antwoorden (4)

ja. Waarom zou dit niet mogen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rijden wel, maar op fiscaal vlak kom je allerlei obstakels tegen.

Toegevoegd na 5 uur:
In principe moet een nederlander die in nederland in een auto met buitenlandskenteken rijdt, daarvoor belasting betalen.

Ook een fiscaal obstakel dus.

http://www.flitsservice.nl/phpBB/auto-s/auto-met-buitenlands-kenteken-t42551.html

Toegevoegd na 5 uur:
Ook moet dat bedrijf dan de HOOFDvestiging in Duitsland hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sedert wanneer mag een Nederlander rijden in een voertuig met een buitenlands kenteken?
Als het bedrijf ook een vestiging heeft in Duitsland en de chauffeur werkzaam is bij de Duitse vestiging is er geen probleem.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het bedrijf gevestigd is in nederland en geen vestiging heeft in duitsland dan mag dat niet.
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies! Dat dacht ik dus ook, maar andere zeggen dat het wel weer mag. Dus wat is waar?
ronron1212
12 jaar geleden
Geen vestiging in duitsland dan is dat verboden.