Wat gebeurt er als je online toto zet en je bent geen 18 jaar ?

Ik zet soms toto in de sigarenboer en die geeft het mij gewoon mee maar vandaag is die sigarenboer dicht dus ik wou het online doen maar wat gebeurt er als je wint en ze komen erachter dat ik jonger bent dan 18 jaar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.3K

Het beste antwoord

Je sigarenboer mag jou geen lot verkopen en op internet moet je je geboorte datum aangeven. Dus ja de kans is groot dat als je wint je niets krijgt en je sigarenboer een boete.

Toegevoegd na 8 minuten:
Dat kan niet omdat je je moet kunnen legitimeren
ronron1212
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en als ik gewoon een valse geboortedatum opgeef ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan moet je misschien als nog je id laten zien. als je iets wint bedoel ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er staat als je wint word het winnende bedrag op je rekening gestort