Maak je meer kans op winnen als je overal ja op zegt?

Regelmatig doe ik mee aan prijsvragen op internet. Daar zitten vaak allerlei extra vragen aan vast, zoals inschrijven nieuwsbrief en zo. Maak je nou meer kans als je overal ja op zegt of mag de organisator daar geen onderscheid in maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Nee, dat vergroot je kans absoluut niet. Alleen de kans op het worden overspoeld met reclame wordt hier aanzienlijk door vergroot. En als ze eenmaal je telefoonnummer hebben, dan schijnt ook ineens toestemming te zijn gegeven om je te mogen bellen; zelfs al sta je in het bel-me-niet-register. Dat heb ik ondervonden na één zo'n stomme actie van mezelf. Dus ik adviseer om alleen de verplichte gegevens in te vullen en verder niets!
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soms kun je niet meedoen als je óf geen telefoonnummer invult óf niet akkoord gaat met de voorwaarden.

Andere antwoorden (1)

Ik heb een tijd mee gedaan met dit soort enquetes en nooit wat gewonnen. Het enige wat ik eraan overhield was, zoals mijn voorgangster noemt, dat ik overspoeld werd door telefoontjes van diverse bedrijven.
Het zijn alleen maar lokkertjes om je gegevens te kunnen noteren.
Ik heb er van geleerd en doe dit niet meer, heb me overal uitgeschreven.