Tubantia/wegener houdt winweken ALLEEN voor trouwe klanten, maar je moet je wel opgeven. Gek toch ?

Ze hebben toch al mijn gegevens.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

Het is getolereerde oplichting... Als ze ermee wegkomen dan gaan ze vrijuit... Het is dus gelogen, als je trouwe klant bent, dan weten zij dat beter dan jij... Als je dan ook nog moet opgeven, weet dan dat je geen trouwe klant bent... En dat iedereen dat kan, niet alleen jij die werkelijk trouwe klant bent...

Dit is subtiele en getolereerde oplichting...

Toegevoegd na 2 minuten:
Het is dus geen actie voor trouwe klanten, maar voor domme klanten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo heb ik nog nooit bekeken, bedankt.

Andere antwoorden (1)

Nee, sommige mensen willen liever niet meedoen dus ze kunnen niet automatisch hun hele klantenbastand gebruiken.