Ik wil in Engeland werken, heb ik daar een visum oid voor nodig ?

Ik ben in Engeland en wil werken maar ik kan nergens op internet concreet vinden of ik nu gewoon met mijn nederlandse ID hier kan werken of dat ik iets moet regelen van een werk visum oid ? Hoop dat iemand mij wat meer kan vertellen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Onthoud wel, dat de zorgverzekering recht heeft je op te zeggen als je inkomsten in het buitenland krijgt. Dus mocht je nog verzekerd zijn in Nederland, even contact opnemen met je verzekeraar om te checken of je nog verzekerd via hen kan blijven.

Het beste antwoord

Nee je hebt geen visum nodig