Kan je een café aanklagen als je een vinger tussen de deur hebt gekregen en dit pijn doet?

Op de deur was niks te zien, maar mijn vinger zat er ineens tussen ik denk dor een overdreven strak aangespannen deurdranger. Ik zei gelijk 'auw' maar ze waren te druk met zichzelf om iets op te merken volgens mij.

Toegevoegd na 2 minuten:
Gewoon gedronken en bezoerkers, maar dit zat ik mij later af te vragen eigenlijk is het gestoord en ikben erg zuinig bijna net zoals Wibi.

Toegevoegd na 2 minuten:
nogmeer zelfs en ik krijg ze niet tussen de vleugeklep

Toegevoegd na 23 minuten:
Is verder een leuke trendy bar/horecatent in een grotere stad in NL zal naam niet noemen uit

Toegevoegd na 41 minuten:
Ik sta al wel bij de popijopie!

Toegevoegd na 21 uur:
Kan iedereen geruststellen het gaat alweer ietsjes beter :)

Weet jij het antwoord?

/2500

Als je hand op de deurklink rustte toen het gebeurde dan was er iets mis met de inrichting en dat is een zaak waar de eigenaar voor verantwoordelijk is. Rustte hij op de deurpost dan is dat jouw domheid en daar ben je zelf voor verantwoordelijk.

Waarom zou je daar ZOO'N probleem van maken!!!????!!

waar slaat het op dat je ze wilt aanklagen. klaag ze dan ook gelijk aan dat jou glas bier of wat dan ook een paar milimeter minder gevuld is dan dat van een ander. dat is namelijk discriminatie. Nou coen, ik wens je het allerbeste in je leven en dat je vele rechtszaken mag gaan winnen. dat gun ik je vanuit het diepst van mijn hart!

Nee, ik zou er niet mee naar de politie gaan. Ook al leg je de vinger op de zere plek, je krijgt geen vinger tussen de deur bij vrouwe justitia. Bovendien, als de tegenpartij een advocaat in de hand neemt, heb je kans dat hij niet de ene vinger neemt , maar de hele hand. En dan heb je je vingers pas goed gebrand! Dat kun je op de vingers van één hand natellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100