Ja dat kan, tot 15% mag je kopen als 16-jarige, daarboven moet je 18 zijn.

Toegevoegd na 6 minuten:
Rode wodka is een mixdrank, geen pure wodka.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, want de kassa geeft alleen aan dat je minimaal 16 moet zijn. Hij vraagt nooit of een klant 18 jaar is, alleen maar 16.
Het zal denk ik een niet al te hoog alcoholpercentage bevatten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de meeste supermarkt kan je alleen drank vinden tot 15 procent alchohol, dus als je drank bij de supermarkt koopt weet je zeker dat je het mee krijgt als je boven de 16 bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je id bij je hebt wel, ze verkopen tot 15 procent alchohol in de super markt, rode wodka hoort daar nog onder.