Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil betaalde software 'downloadbaar' maken voor klanten op een legale manier maar hoe?

Ik ben bezig met het uiwerken van een software center waabij gebruikers van mijn software betaalde programma's kunnen downloaden van bijv. Microsoft of Adobe, ik wil de software op een legale manier aanbieden, er moet ook gewoon betaald worden alleen hoe gaat het proces vervolgens verder wie moet ik vervolgens betalen? enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
546

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ik heb er geen directe ervaring mee, maar heb je al op de website's zelf gekeken? Soms kan je een speciale link maken zodat ze op jouw site blijven, of er direct naar terug keren na de koop, maar het wel direct van bv Microsoft kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je zo iets op poten wilt zetten zal je met de uitgevers van de software om tafel moeten gaan zitten.

Een licentie van een programma is niet overdraagbaar, je zult dan aan de uitgever toestemming moeten vragen om in hun naam de licentie te mogen verstrekken en kijken of zij bereid zijn een financiële vergoeding er tegen over te stellen of een korting willen geven per verstrekte licentie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding