hoe lang mag ik op een camping verblijven???

Op een camping mag je niet permanent wonen.
Wanneer je dus een postadres hebt(briefadres)
kun je dus geen chalet kopen want dan neemt de gemeente zondermeer aan dat je daar je vaste woonadres hebt en mag jer er niet verblijven.
Ik wist dit niet en zit nou met een chalet en in deze crisis raak je dat ding niet kwijt.
Ik ben reizende en verblijf hier af en toe maar daar neemt de gemeente geen genoegen mee het is en blijft voor hen permanent wonen.Landelijke voeren ze momenteel onderzoek hiernaar op elke camping.
Weet iemand raad op mijn vraag .
Ollegrieze.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er staan veel tegenstrijdige berichten op internet. Hieronder een paar kreten: Mensen die kunnen aantonen dat ze voor 31 oktober 2003 permanent in hun vakantiehuis woonden, mogen daar blijven wonen. Voor alle anderen geldt dat ze niet constant in hun recreatiewoning mogen wonen. Daarop moeten gemeenten handhaven. (bron1) RECREATIEWONING – In een recreatief object mag niet permanent worden gewoond. Dat is bepaald in het bestemmingsplan. Wordt dit toch gedaan, dan is er sprake van onrechtmatige bewoning van een tweede woning.......... Conclusie: Permanent wonen is meestal niet toegestaan maar er staat nergen hoelang je ergens anders moet wonen. Het beste is het om goeie afspraken te maken met de beheerder/eigenaar van het park. Het is onzin wat de gemeente met jouw chalet doet. Het hebben ervan houdt niet in dat je er permanent woont. Iedereen mag een chalet kopen, als je maar een postadres ergens anders hebt en dus ergens anders ingeschreven staat in de GBA.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100