moet je een welkomkado teruggeven?

als ik overstapte naar een andere energie leverancier, kreeg je een kadoo.
omdat ik er (gelukkig) bijtijds achter kwam dat ze een borgstelling wilden, heb ik binnen de gestelde bedenktermijn er toch maar vanaf gezien..voor zover niets aan de hand.
Maar nu hebben ze TOCH het welkom kadoo gezonden...ben ik nu verplicht het terug te geven...er stond verder niets bij en ik vind heteen fout van hun kant.
mag ik het houden???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon afwachten, als ze het weer komen halen geef je het terug , laten ze niks van zich horen hou je het mooi.
ItisILeClerc
12 jaar geleden
doe wat je hart je ingeeft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou Itis..mn hart fluistert houden meid...je ken het goed gebruiken!!!;)

Het beste antwoord

Wacht het even af, zou ik zeggen.
Als ze er voor de rest geen contact meer over nemen, is het goed toch.
Mits je je er niet prettig bij voelt en dan bel je ze gewoon op, met de zelfde vraag als nu.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je hoeft het niet uit jezelf terug te sturen.

Het hangt van de voorwaarden af.

Als er zoiets staat als : voor onze nieuwe klanten is er dit kado.........dan heb je kans dat je het niet mag houden.
Want je bent geen nieuwe klant.

Anderzijds zal z'on bedrijf niet snel weer iemand langs sturen om dat kado op te halen. Dat kost ze vaak meer
dan dat het waard is.