aanmelding vreemdenlingen legioen met 80 uur taakstraf mogelijk?

2 januari 2012 wil ik mij aanmelding bij een wervings kazerne van het franse vreemdelingenlegioen in Lille, frankrijk.

Ik heb de franse ambassade in Den Haag gebeld en die konden mij niet duidelijk vertellen of dit de aanmelding belemmerd. De ambassade in Frankrijk heb ik ook gebeld en die vertelde dat het legioen hier hoogst waarschijnlijk niet moeilijk om zal doen.

Ik ben bang als ik me straks meld in Frankrijk ik meteen word afgewezen omdat ik hier nu 80 uur taakstraf moet verrichten. Mijn taakstraf start hoogstwaarschijnlijk pas in mei 2012. Ik wil mijn straf eerder doen maar dit kan niet.

Wie kan mij helpen met deze vraag?

Toegevoegd na 4 minuten:
P.S. Ik wil hierbij niet mijn straf ontlopen. Ik ben op zoek naar avontuur en wil de wereld zien. Ik wil ook in Frankrijk blijven en nooit meer terugkeren naar Nederland indien mogelijk.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik denk dat het je aanmelding niet zal belemmeren, echter denk ik dat je een probleem hebt tegen de tijd dat je je straf zult moeten uitvoeren. Hier kun je denk ik niet onderuit komen door naar Frankrijk te gaan. Toegevoegd na 4 minuten: Ik zeg ook niet dat je dit wilt doen, maar ik denk dat je hierdoor midden in je opleiding mogelijk weg moet. Het is misschien verstandiger op een ander moment hierin te stappen (ná je taakstraf).

Mensen die gediend hebben in het legioen kunnen na hun diensttijd een nieuwe identiteit krijgen. Dit trok mensen aan die iets op hun kerfstok hadden. Tegenwoordig worden sollicitanten gechecked bij interpol.

Bronnen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Frans_Vreemde...

Volgens mij kom je het land niet eens uit zonder je straf gedaan te hebben. Zelfs bekeuringen moet je aan de grens betalen....

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100