Hoe kom ik erachter wat ik voor salaris ik moet krijgen in de gehandicaptenzorg?

Ik heb nu 4 jaar mijn diploma en doe nu 4 jaar later ook werk daar als invalkracht.
Ik krijg €10.35 ongeveer, dit is toch veelste weinig??

Van de CAO heb k geen kaas van gegeten.

Toegevoegd na 7 minuten:
Ja sorry,

ik ben 24 jaar oud, werk als invalkracht gemiddeld 8 uur per week,
Maar misschien krijg ik een vast contract binnenkort.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor diploma heb je, verpleegkundige of zv?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In welke schaal zit je?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zonder meer gegevens, als leeftijd, aantal uren wordt het giswerk. Je kan voor jezelf uitzoeken of je te weinig verdient: http://www.vgn.nl/artikel/6699#
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een SPW4 diploma. Ben nu niet thuis dus kan niet zien in welke schaal ik zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat staat toch op je sal.strook. Vreemd dat je dat niet weet eigenlijk.

Antwoorden (1)

Je verdient meer dan het minimum loon dus daar is dan niets mis mee. Verder ligt het er aan welke functieschaal en trede op jou werk van toepassing is. In je contract staat in welke functie schaal en trede je bent aangenomen. Hierbij kun je dan kijken en er als je goed gefunctioneerd hebt 3 trede optellen en dan is dat je salarisschaal.
ronron1212