Kan ik bij Radionomy gratis muziek mét auteursrecht draaien de eerste 9 maanden vanaf de maand dat ik het radiostation heb aangemaakt?

Ik bedoel hierbij zonder dat ik 130 luisteruren per dag heb.

Radionomy is een service waar je je eigen internetradio mee kan maken.

Toegevoegd na 22 minuten:
Oja, vergeten:
Dit is de FAQ van Radionomy: http://www.radionomy.com/nl/static/faq
Deze is belangrijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Antwoorden (1)

Zoals ik het lees in FAQ betaald Radionomy de rechten in die periode. De eerste proefperiode is 3 maanden, indien succesvol nog eens 6 maanden, maar als dan geen 130 luisteruren per dag behaald zijn, moet jezelf de rechten (rechtstreeks) betalen. Ik denk dat Radionomy een contract heeft afgesloten met de auteursrechten-organisaties om adsp. radiomakers een gemakkelijke start te kunnen geven.