Ik heb een t-shirt online besteld op fanwear.net. Ik heb nog niks binnen gekregen terwijl het al 4 weken geleden is. Wat kan ik hiertegen doen?

Ik heb ze proberen te bereiken maar enige wat ik krijg te horen is dat ze mij terug zullen bellen, maar dit gebeurt niet. Op de site staat er dat het 7 tot 15 werkdagen kan duren, maar dit is allang geweest... ik heb betaald via Ideal en ook mail gekregen van fanwear.. Wat zijn mijn mogelijkheden om het alsnog op te eisen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je kan 4 dingen doen afhankelijk van je doel. Nakoming eisen, art. 3:296 BW Dat betekent dat je ze een brief schrijft waarin je ze vraagt om alsnog binnen een redelijke termijn te leveren. Eigen prestatie opschorten, art. 6:262 BW Je kan je betaling proberen terug te halen. Neem hiervoor contact op met je bank. Ontbinding vorderen, art. 6:265 BW Je maakt hiermee de koop ongedaan. Je schrijft een brief waarin je zegt dat je vanwege de te lange levertijd van de koop afziet en dat ze het geld moeten terug storten. Schadevergoeding vorderen, art. 6:74 BW Wanneer het voor jou geen zin meer heeft om het product te ontvangen kan je in sommige gevallen zelf schadevergoeding eisen. Stel dat je het wou geven aan iemand voor zijn verjaardag. En nu heb je extra kosten moeten maken omdat je het niet op tijd had. Dan kan je evt die kosten verhalen.

Helaas zijn er meerdere gedupeerden. meld je aan op http://www.eerstehulpbijoplichting.nl voor advies en hulp.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100