Wat gebeurd er als je een middel vinger naar de politie opsteekt?

Ik Zou graag willen weten wat er gebeurd als je een middel vinger opsteekt naar de politie want dat vraag ik me al heel lang af.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dan zwaaien ze terug, doe het maar, dan zwaait er wat voor je.

Dan krijg je een boete

Volgens mij kan je daar een bekeuring voor krijgen. Want je ''beledigt'' een ambtenaar in functie.

Een bekeuring wegens belediging van een ambtenaar in functie. Als je nou had gezegd tegen een agent: 'Ik ZOU eigenlijk een middelvinger willen naar u opsteken', dan had hij niks gedaan, omdat dit onder meningsuiting valt.

Waarom zou je dit in godsnaam doen? Zijn gewoon mensen die keihard voor hun geld werken, ook een gezin hebben, snachts werken, gevaar lopen etc.. Steek je middelvinger maar op naar mensen die thuis zitten terwijl ze wel kunnen werken. Maar om terug te komen op je vraag; je kunt idd een boete krijgen. Zonde van je geld toch!?

Minst erge geval een boete, maar er zijn veel steden die een zero-tolerance beleid hanteren. En dossier opmaken richting justitie. Je wordt gewoon aangehouden, mee in het busje. Is het in de nachtelijke uren mag je een nachtje blijven snurken. Je kan er 6 uur voor vastgehouden worden. Echter de nachtelijke uren tellen (23-09 uur) niet mee. Dus worst case: Jij steekt jouw middelvinger op naar een agent om 23:00 's avonds, wordt je meegenomen en vanaf 9 uur 's ochtends gaan de 6 uur in. En de boetes zijn flink. Geweld, beledigingen of bedreigingen richting hulpverleners wordt erg hard aangepakt. Afgelopen jaar met oud en nieuw in de stad waar ik woon was een gozer die het nodig vond om 2 agenten uit te maken voor vieze kk lijders.: Begon zijn nieuwe jaar in de cel en kreeg van justitie een transactie van maar lieft 1200 euro. En terecht.

Uitproberen!

Je kunt ook je pink opsteken , kost wel wat maar dan weet je het antwoord .;))

Wat denk je zelf?? Belediging van een ambtenaar in functie! Ja duss...

Ik zou zeggen; probeer het eens. Daarbij bestaat een mogelijkheid tot het krijgen van een bekeuring maar het blijven mensen dus het hoeft niet altijd te gebeuren. Er zijn wat dat betreft te veel variabelen om waarlijk een antwoord te geven, in mijn optiek. Maar probeer het niet in Leeuwarden, daar krijg je hem waarschijnlijk..

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=6zQnJ4b-hX0

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100