mijn buren hebben het huis versmeert ik heb last van hun kakkerlakken kan de woningbouw ze gedwongen laten verhuizen? want ze maken niet schoon.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.2K

Het beste antwoord

U kunt zelf de ongediertebestrijding inschakelen om te laten vaststellen dan wel uit te sluiten dat het ongedierte van u of van de buren afkomstig is.

Eerst zorgen dat uw eigen straatje schoon is, en dan advies inwinnen hoe het verder moet.

De ongediertebestrijder kan evt vaststellen waar het ongedierte vandaan komt en als blijkt dat het bij uw buren vandaan komt dan kan deze de woningbouwvereniging inschakelen om ingrijpen af te dwingen.

Zo gaat u geen directe confrontatie aan met uw buren.
De woningbouwvereniging zet zo maar iemand niet uit huis.
U kunt het ook anders zien, nl dat een buur met opzet ongedierte vrij laat in de woning van de buren om deze weg te pesten of in een kwaad daglicht te stellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je moet dit zeker melden bij de woningbouw, dan kunnen ze de situatie zelf gaan onderzoeken en maatregelen nemen. Ruim zelf al je etensresten zo snel mogelijk en afgesloten op, dan hebben de kakkerlakken bij jou niets meer te zoeken.