wat word er in de wet vermeld over het aantal vakantie- en snipperdagen?

En weten jullie misschien ook nog hoeveel loon de wetgever dan moet betalen??

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving

Het beste antwoord

"Op hoeveel vakantiedagen heb ik recht?

Het wettelijke aantal vakantiedagen per jaar is 4 keer uw aantal werkdagen per week. Bij een volledige baan heeft u dus minimaal recht op 20 vakantiedagen per jaar (4 maal 5 dagen). Werkt u in deeltijd, bijvoorbeeld 25 uur per week, dan heeft u recht op minimaal 100 uur vakantie (4 maal 25 uur) per jaar. Tijdens uw vakantie betaalt uw werkgever uw loon door."

http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/werktijden/vraag-en-antwoord/op-hoeveel-vakantiedagen-heb-ik-recht.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank U, kunt u misschien ook iets vinden over snipperdagen??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, zie:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Snipperdag dan zie je direct dat het antwoord volledig is :)
ronron1212
12 jaar geleden
Alle dagen waar je volgens de cao of de afspraken met de werkgever indien geen cao en zoals reeds is vermels meer dan 20dagen per wordt het loon gewoon door betaald. Neem je naast deze dagen de zogenaamde vrije dagen of vakantiedagen nog dagen op dan zijn die voor eigen rekening.