Tot hoelaat kan ik een product per post ontvangen?

Ik heb fifa 12 gekocht maar hij is er nog niet, tot hoelaat kan hij nog komen? Hij zou vandaag komen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan de afzender ook vragen om de pakket(bar)code dan kan je op de site van tnt post kijken waar je pakket is.

Het beste antwoord

Ben je vandaag wel de hele dag thuisgeweest? Wanneer je een buitenbrievenbus hebt dan kan het anders zijn dat ze net zijn geweest toen je even weg was, en dan zou er een briefje in de bus moeten liggen. Het lijkt me nu wel erg laat om nu nog bezorgd te kunnen worden. Maar dat is misschien ook wel afhankelijk van het vervoersbedrijf waarmee het bezorgd wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Als je spel er nu nog niet is komt ie vandaag waarschijnlijk ook niet.
Kijk op de site waar je besteld hebt? Daar staat wellicht een datum van verzending op. Hou dan twee dagen speling aan (als ie sneller komt is het mooi meegenomen) anders worden het nog lange vervelende uren wachten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb wel eens om 19u nog post gehad, maar ik denk ik jou geval dat het morgen wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb laatst nog rond 8-9 uur 's avonds een boek gekregen van bol.com, dus het zou nog kunnen. Maar ik zou er als ik jou was niet op rekenen. Dan kan het altijd nog meevallen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tnt post bezorgt tot 19 uur.
selectvracht meestal tot 21 uur.
dhl tot 18 uur

Toegevoegd na 9 minuten:
Heb je hem trouwens via internet besteld en een bevestigingsmail gekregen,daar staat meestal op tot hoe laat je het kunt verwachten,of op de site zelf,of via tracktrace.maar dan moet je een pakketnr hebben gekregen via mail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het een pakket is dan word dat tot 21.00 bezorgd.