Wat is een echtscheiding met nevenvoorzieningen

Wat houdt dat in?

Toegevoegd na 10 minuten:
Wil graag wet met eigen woorden alstublieft

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry babyfacet als geroutineerde GVer. met kant en klare copy/paste antwoorden had dit m.i. ook zelf kunnen vinden met een beetje gegoogle.
http://www.echtscheidingsnetwerk.nl/scheiden/nevenvoorzieningen.php
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar TegenXinnig,
Hij vraagt om "eigen woorden", dus
het is niet voor niets dat hij dat uitgelegd wil hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar momopoyolo,
De vraag werd gesteld om 21.37
Mijn reactie was 9 minuten later geplaatst 21.46 (in die tijd heb ik ook nog een link erbij gezocht) dus was de toevoeging op de vraag er nog niet. Die is later gekomen. Als ik nl. wel kennis had gehad van deze toevoeging zou ik niet zo gereageerd hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
TegenXinning, daarna had je het toch "in eigen woorden" als antwoord kunnen plaatsen?

Het beste antwoord

Een nevenvoorziening is een afspraak die te maken heeft met de echtscheiding.

Dus:
Wie krijgt de kinderen.
Hoe wordt de omgang met de kinderen geregeld.
Wie mag in huis blijven wonen.
Is er een lijst van alle spullen, waar op staat wie welke dingen krijgt.
Wie gaat er voor de kinderen zorgen en wat moet de andere ouder gaan betalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

komt erop neer dat buiten de scheiding, er nog wat gevraagd word bij de rechter, bijvoorbeeld: het gezag van de kinderen/het verdelen van de spullen.

wellicht dat de site bij de bron je kan helpen.

Toegevoegd na 57 minuten:
het is niet zozeer een wet, en niks specifieks, het is een echtscheiding met extra's, en dat kan weer van alles zijn..