Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uit goed vertrouwen mij laptop meegegeven om te kijken of hij nog te maken viel,laptop terug gekregen-volledig gestript! kan ik aangifte doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
614

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik zou het eens voorleggen aan de politie, kijken of hun vinden dat het kan.
Er is wel echt wat gestolen, en je mag iemand die je apperatuur repareerd wel vertrouwen.
Aan de andere kant, als ik mijn voordeur open laat staan en mijn huis is savonds leeg heb ik hetde dieven ook wel erg makkelijk gemaakt.
In iedergeval succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beetje onzin dat verhaal over voordeur oplaten staan. Als uk mijn auto naar de garage breng mag ik toch ook hopen dat de moter er nog inzit als ik hem ophaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens, maar het klinkt nou niet alsof ze het bij een bedrijf heeft laten doen, meer alsof ze in contact is gekomen met een vreemde die het wil doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat klopt ook weer, maar toch ik zou graag eens met die gast willen babbelen.
In de veronderstelling dat er niets gestolen is; Viel hij wel nog te maken? Als er niets meer aan gedaan kon worden, zou hem in weer in elkaar steken alleen maar extra tijd kosten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het wel er is spraken van ontvremen van goederen. Ik zou het zeker proberen, is de persoon een bedrijf of partuculier? Dit kan nog wel eens een groot vetschil uitmaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding