Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mag je als Europeaan zomaar in een ander Europees land gaan wonen ?

Ik heb dit wel eens gehoort en vraag me af hoe als deze wet echt bestaat hoe dat werkt en ja natuur moet je dan ook een inburgeringscursus doen enzo maar bestaat dit echt ???

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
769

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als de grens van dat land open is, en allochtonen accepteert, zou het mogen. Wel op de legale manier natuurlijk. Je moet je gewoon inschrijven in dat land en uitschrijven uit Nederland. Er zijn duizenden mensen die verhuizen naar Duitsland of Belgie.
Als een land je accepteert, mag je volgensmij naar elk land..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het wel, er is namelijk een site over:
http://www.emigreren-naar-zweden.com/ Alstublieft ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan degene waarvan ik een - krijg ook een reactie krijgen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bij Grenzeloos verliefd..daar emigreren zat mensen naar het buitenland, afrika, inda, dat soort landen. Waarom mag dat dan wel??
Ik geloof dat je daarom overal kan wonen en werken waar je LEGAAL mag komen wonen. Als je een verblijfsvergunning en werkvergunning krijgt in bijvoorbeeld Australië..why not ??
Binnen Europa geldt vrij verkeer van goederen en personen, dus mag je in een ander land gaan wonen en werken zonder problemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ voor Izmo
In de Schengenlanden (zie bron) kan je zonder problemen gaan wonen. In andere landen geldt specifieke wetgeving.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding