Als je iets bij de Makro koopt en het is daarna ineens in de aanbieding (minder dan 2 weken) krijg je dan geld terug?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
4.1K

Het beste antwoord

Je krijgt geen geld terug maar zelf bij de Gamma gewerkt ook vaak genoeg mensen bij de infobalie gehad, tja mij maakt het niet maar je kan het op 2 manieren doen.

Product nog in de verpakking? retourneren voor aanbiedingsprijs weer kopen.

Product uit de verpakking? ( mag je het niet meer ruilen blahblah regels )
Aanbieding product kopen meteen weer inleveren alleen met je bonnetje van het duurdere product.
Tadaa verschil ook terug.

Over het algemeen heb je 30 dagen retour recht.
Dus altijd handig bij dure aankopen even 2 a3 weken daarna de actie folder in de gaten te houden.
Het kost je 5 minuten en je kan er aardig op besparen nog zelfs achteraf dus.

Heb het wel eens gehad douchecabine €450,- de week er op in actie korting voor €325, - dan is het wel de moeite om het even te doen. Voor de rest de winkel personeel kan niks tegen dit soort praktijken doen het is allemaal conform hun eisen en regels terwijl iedereen eigenlijk beter weet is het legaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, je koopt het product op die dag voor die prijs.

Het zou een zooitje worden als iedereen terug komt omdat hij een paar dagen later in de aanbieding is.

Zo werkt het eenmaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dan is het helaas pindakaas. Maar je zou het natuurlijk altijd kunnen proberen om op die manier coulance te vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je koopt wasverzachter bij de supermarkt en een week later is het in de aanbieding.
Ooit overwogen naar de klantenservice van de AH te stappen om geld terug te krijgen?

Bij de Makro werkt het dus net zo. Je hebt iets gekocht op een bepaalde datum. Je was het eens met de prijs die gevraagd werd en hebt het betaald.
Als het twee weken later dan in de aanbieding is, is het jammer voor jou, maar je krijgt je geld niet terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een paar maanden geleden stonden wij een dag te vroeg bij de Makro. De aanbiedingen golden pas de volgende dag. Toch de gewenste producten meegenomen. De volgende dag een paar artikelen ingeleverd en de goede producten ook 'ingeleverd' en weer meegenomen voor de goedkopere aanbiedingsprijs. Het was even lastig voor de Makro-medewerker maar het mocht wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een gunst maar geen recht.
Als je t nog kan ruilen mag t lijkt mij. En dan koop je t nu voor de aanbiedingsprijs :-)