Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (3)

kan echt geen duidelijke info vinden op het internet, wel heb ik in mijn stage periode samen gewerkt met een andere stagiair die kraker was maar wel een opleiding en ook studiefinanciering. Ik weet allen niet of hij nog ingeschreven stond bij zijn ouders

wat ook zou kunnen is dat ze genoegen nemen met een postbus nr zodat je daar je post op kunt halen, maar denk dat je toch echt even de ib groep hierover zal moeten bellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij moet je een adres hebben waar je woont, anders is het veel te fraudegevoelig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De voorwaarden voor studiefinanciering in Nederland zijn drieledig:
1. Je bent van Nederlandse nationaliteit of daaraan gelijk gesteld;
2. Je volgt een voltijd opleiding in het beroepsonderwijs of het hoger onderwijs;
3. Voor beroepsonderwijs: je bent tenminste 18 jaar, voor hoger onderwijs: je bent niet ouder dan 30 jaar.

Ik denk alleen dat je wel een probleem hebt wanneer je niet ingeschreven staat bij het GBA, omdat hier verschillende controles op gedaan worden.

Ik zou ze even bellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding