Wat gebeurt er als je zonder inschrijving meeloopt in de Vierdaagse van Nijmegen?

Niet dat ik het zelf van plan ben maar zag wat vragen erover. Heeft de organisatie het recht jouw van de straat te sturen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
11.9K

Het beste antwoord

Het parcours loopt over de openbare weg en dat betekent dat de organisatie niemand kan beletten er te lopen.
Dus er gebeurt niets.

Toegevoegd na 1 minuut:
Uiteraard krijg je geen medaille.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Volgens mij krijg je dan gewoon geen certificaat en/of medaille, da's alles.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je krijgt dan wel blaren maar geen kruisje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Haha, inderdaad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
leuk antwoord +
De organisatie heeft wel de mogelijkheid om illegale lopers te verwijderen bij de start, omdat daar gecontroleerd wordt op startbewijs. Verder worden illegale lopers bij de checkpoints uitgescholden door de organisatie (en terecht).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er gebeurt verder niets. De organisatie zal zich toch niet verlagen tot scheldpartijen zoals her en der wordt gesuggereerd. Verder mag je dan GEEN beroep doen op het lekkers wat wordt uitgedeeld en geen gebruik maken van de hulpposten. Dat is dan oneerlijk! Verder mag je er gewoon lopen. Je loopt niet op afgebakend privé grond.