Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben sexueel misbruikt in een pleeg tehuis (katholiek) is gebeurt in 1959 tot 1961 hoe kan ik ze aanklagen mijn hele leven is hierdoor verziekt

Het is gebeurt in die periode door twee personen heb dit ook aan de commissie samson aangegeven maar je wordt door hun ook gewoon vergeten en krijg het niet voor elkaar maar kan dit gewoon niet meer over mij heen laten gaan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wetgeving
533

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het je niet lukt om via die commissie wat te doen, kun je je licht opsteken bij een juridisch loket.
Maar omdat het zo lang geleden is heb je kans dat de misbruikers al dood zijn of zo oud dat ze niet meer vastgezet worden, mits ze al aangeklaagd worden.

Dus wat ik in zo'n geval zou doen is eerst kijken of die mensen uberhaupt nog leven en als dat zo is hun leven verzieken. Gooi je verhaal op een papier en doe de foto van die mensen erbij en verspreid het in de buurt waar ze wonen. De verwijzing naar zoiets is al genoeg voor mensen om ze met de nek aan te kijken.

Er zijn meer opties maar die kan ik niet aanraden hier. Je kunt zelf ook wel raden wat ik bedoel.
Dat soort mensen hebben ze goede straffen voor in bv irak.

Veel succes met het verloop.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord!! Eindelijk iemand die het cliche antwoord laat liggen en een keer met een echt goed antwoord komt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fijn dat jullie het een goed antwoord vinden, dit mag je dan ook belonen met een +...van mij 1

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding